Κοινός παρανομαστής

Έκλεισε το στρατολογικό γραφείο Δράμας. Προσπαθεί, φαίνεται, το ΥΕΑ να εξοικονομήσει πόρους για να παραμείνει στη θέση του στρατολόγος στο Γενικό Προξενείο της Νέας Υόρκης. Ώστε να επιτυγχάνεται η ισοπολιτεία με εξίσωση προς τα κάτω. Να βιώνουν κι οι Έλληνες του εξωτερικού την αυθαιρεσία και την κατάχρηση εξουσίας που ανθεί στην Ελλάδα. Θρυαλλίδα πολιτευματικής ανασφάλειας στη Σχολή Ευελπίδων εσείς; Θρυαλλίδα ανασφάλειας δικαίου στο Προξενείο εμείς. Αμ πώς!

Αυτό το περιστατικό πάντως με το χουντικό τραγούδι στη Σχολή Ευελπίδων είναι ανησυχητικό. Όχι επειδή βρεθήκαν 5 ανεγκέφαλοι να νοσταλγούν ένα καθεστώς που δεν γνώρισαν. Αλλά επειδή η πλειονότητα των Ευελπίδων παρέμεινε στο αμφιθέατρο σιγοντάροντας στο τραγούδι. Παιδιά δηλαδή που γεννήθηκαν 15-20 χρόνια μετά την πτώση της χούντας μπήκαν σε ανώτατες σχολές με ελλειματικό πολιτικό και πολιτειακό ήθος και αρχές. Από το δημοτικό, στο γυμνάσιο, στο λύκειο αυτοί οι Ευέλπιδες δεν μορφώθηκαν, δεν καλλιεργήθηκαν.

Το ίδιο σύστημα που παράγει φοιτητές οι οποίοι αυγοκόβουν τον Γρυσπολάκη και απειλούν με κρεμάλα τον Βασσάλο, βγάζει και φοιτητές που τραγουδούν τον ύμνο της χούντας. Οι μεν φορούν στολή κι οι δε κουκούλα, αλλά πρόκειται για πνευματικά τέκνα του ίδιου συστήματος. Τραγική λοιπόν η αποτυχία της ελληνικής παιδείας. Από το 1974 ως σήμερα δεν καταφέραμε τίποτα. Και γι αυτό θα φταίνε οι αεροψεκασμοί (με σταγονίδια;) ή τα ξένα κέντρα εξουσίας. Εμείς, καμιά ευθύνη δεν έχουμε.

Share

3 thoughts on “Κοινός παρανομαστής

  1. Αναρωτιέμαι, αν δεν τραγούδαγαν τον ύμνο της χούντας αλλά αν τραγούδαγαν τον ύμνο του ΕΛΑΣ, θα το είχαμε μάθει? Αν το είχαμε μάθει θα χυνόταν τόση δημοσιογραφική μελάνη και ηλεκτρόνια? Θα έγραφε ο ιδιοκτήτης της σελίδας 5 γραμμές παρόμοιες?
    Ή
    Μήπως είμαστε τμήματα του πολιτικού συστήματος της μεταπολιτευτικής αγιοποίησης της Αριστεράς, συμπεριλαμβανομένης και αυτής που ξεκάθαρα μας λέει ότι “με τις εκλογές δεν μπορεί να προχωρήσει τίποτα” … Μήπως είναι και αυτό τμήμα του cake που περιλαμβάνει και το “άσυλο”, τη “δωρεάν παιδεία των αιωνίων”, τη μονιμότητα των Δ.Υπαλλήλων και την ασυλία του κάθε Φωτόπουλου?
    Διατηρώ αποστάσεις από τα άκρα και φακούς διαυγείς και άχρωμους, όσο μου επιτρέπει η τοποθέτησή μου ως ψηφοφόρου αστικών κομμάτων. 😎

    • Ας κρατήσουμε τη συζήτηση στο πλαίσιο της πραγματικότητας. Δηλαδή
      1- δεν τραγούδησαν τον ύμνο του ΕΛΑΣ και
      2- το ιστολόγιο αυτό εχει τοποθετηθεί και στο θέμα του ασύλου, και στο θέμα της «δωρεάν/ παιδείας και στο θέμα Φωτόπουλοειδών.

    • Αναρωτιέμαι, αν δεν τραγούδαγαν τον ύμνο της χούντας αλλά αν τραγούδαγαν τον ύμνο του ΕΛΑΣ, —-
      Και εδώ φαίνεται ξεκάθαρα η αποτυχία του εκπαιδευτικού συστήματος στο να διδάξει την ελληνική ιστορία.

Leave a Reply

Your email address will not be published.