Prosoxi Poli Anomalos

Σταθμευμένο στη διασταύρωση Halsted και Van Buren στην Greektown του Σικάγο! Αυτό που δεν φαίνεται καλά στη φωτογραφία είναι η λέξη “ANOMALOS” κάτω από την πινακίδα κυκλοφορίας! Το είδαμε στις 31.07.06, στις 10:30 μμ περίπου, φεύγοντας από το καταπληκτικό Venus.

Share

6 thoughts on “Prosoxi Poli Anomalos

  1. Παρακολούθησα με ενδιαφέρον τη συζήτηση που προκάλεσε το άρθρο μου στο ΒΗΜΑ και σ’ευχαριστώ για την “υπεράσπιση”. (Αλήθεια, ποιος είναι ο κοινός μας φίλος?)

    Είναι σημαντικό να καταλάβετε εσείς που ζείτε μακριά αλλά την πονάτε την Ελλάδα, ότι είμαστε με την πλάτη στον τοίχο αυτή την εποχή. Προσπαθούν να ελέγξουν τα πανεπιστήμια και βρίσκουν διάφορες προφάσεις. Ό,τι δεν ελέγχουν, το συκοφαντούν για να το απαξιώσουν. Κατεβάζουν τον πήχυ στα δικά τους μέτρα, με προφάσεις αξιοκρατίας (π.χ βαθμολογική βάση).

    Επιδιώκουν την επαναφορά σε αλήστου μνήμης εποχές, όπου οι καθηγητές της έδρας, με 1 έως καμία εργασία έκαστος, διόριζαν μέχρι και τους κηπουρούς στα πανμια… Αντί να συμβάλουν ώστε τα πανμια να σταθούν στα πόδια τους και να γίνουν αυτοδιοικούμενα, αυτοί υποστηρίζουν πως η ιδιωτικοποίηση, (σε τι αγορά και με τι προδιαγραφές?) θα λύσει το πρόβλημα.

    Δείξτε λοιπόν κατανόηση στην ντόπια διανόηση!

    Σ’ευχαριστώ και περιμένω σχόλιά σου.

  2. Παρακολούθησα με ενδιαφέρον τη συζήτηση που προκάλεσε το άρθρο μου στο ΒΗΜΑ και σ’ευχαριστώ για την “υπεράσπιση”. (Αλήθεια, ποιος είναι ο κοινός μας φίλος?)

    Είναι σημαντικό να καταλάβετε εσείς που ζείτε μακριά αλλά την πονάτε την Ελλάδα, ότι είμαστε με την πλάτη στον τοίχο αυτή την εποχή. Προσπαθούν να ελέγξουν τα πανεπιστήμια και βρίσκουν διάφορες προφάσεις. Ό,τι δεν ελέγχουν, το συκοφαντούν για να το απαξιώσουν. Κατεβάζουν τον πήχυ στα δικά τους μέτρα, με προφάσεις αξιοκρατίας (π.χ βαθμολογική βάση).

    Επιδιώκουν την επαναφορά σε αλήστου μνήμης εποχές, όπου οι καθηγητές της έδρας, με 1 έως καμία εργασία έκαστος, διόριζαν μέχρι και τους κηπουρούς στα πανμια… Αντί να συμβάλουν ώστε τα πανμια να σταθούν στα πόδια τους και να γίνουν αυτοδιοικούμενα, αυτοί υποστηρίζουν πως η ιδιωτικοποίηση, (σε τι αγορά και με τι προδιαγραφές?) θα λύσει το πρόβλημα.

    Δείξτε λοιπόν κατανόηση στην ντόπια διανόηση!

    Σ’ευχαριστώ και περιμένω σχόλιά σου.

  3. Αγαπητέ Γιάννη:

    Για ιδιωτικοποίηση δεν γίνεται λόγος. Η κυβέρνηση θέλει να επιτρέψει τα ιδιωτικά πανεπιστήμια αλλά δεν πιστεύω ότι επιδιώκει την ιδιωτικοποίηση κάποιων κρατικών πανεπιστημίων. Αν υπάρχει αγορά για ιδιωτικά πανεπιστήμια, αυτό ας το κρίνουν οι ιδρυτές τους, οι δωρητές, και οι επενδυτές.

    Εκείνο που είναι βασικό να καταλάβουμε όλοι είναι πως ακόμη και με ιδιωτικά πανεπιστήμια στην Ελλάδα, η πλειοψηφία των Ελλήνων θα εκπαιδεύεται στα δημόσια ΑΕΙ. Αν δεν βελτιώσουμε λοιπόν την κατάσταση στην ανώτατη παιδεία, η χώρα θα βρεθεί σε δεινή κατάσταση. Θα καταντήσει ανίκανη να σταθεί ανταγωνιστικά κάτω από τις συνθήκες της παγκοσμιοποίησης.

    Καθηγητές με 1 δημοσίευση έχουμε και σήμερα. Κάποιοι μάλιστα εκλέγονται και πρυτάνεις! Άλλοι σκαρφαλώνουν σε ακόμη υψηλότερα αξιώματα. Είναι λοιπόν απαραίτητο να συγκλίνουμε σε ποιοτικές προδιαγραφές που να είναι εφαρμόσιμες στην Ελλάδα σήμερα αλλά σταδιακά να προσαρμόζονται στα ευρωπαϊκά δεδομένα.

    Η αυτοδιοίκηση των ΑΕΙ είναι εκ των ων ουκ άνευ.

    Αυτό που πραγματικά χρειαζόμαστε όμως είναι μια ουσιαστική ευκαιρία για διάλογο μεταξύ μετριοπαθών, σκεπτόμενων, καλόπιστων ατόμων. Αυτή τη στιγμή ακούγονται πολλές ακραίες και εμπαθείς φωνές. Δεν υπάρχει δυνατότητα για γόνιμο διάλογο κάτω από τέτοιες συνθήκες.

  4. Αγαπητέ Γιάννη:

    Για ιδιωτικοποίηση δεν γίνεται λόγος. Η κυβέρνηση θέλει να επιτρέψει τα ιδιωτικά πανεπιστήμια αλλά δεν πιστεύω ότι επιδιώκει την ιδιωτικοποίηση κάποιων κρατικών πανεπιστημίων. Αν υπάρχει αγορά για ιδιωτικά πανεπιστήμια, αυτό ας το κρίνουν οι ιδρυτές τους, οι δωρητές, και οι επενδυτές.

    Εκείνο που είναι βασικό να καταλάβουμε όλοι είναι πως ακόμη και με ιδιωτικά πανεπιστήμια στην Ελλάδα, η πλειοψηφία των Ελλήνων θα εκπαιδεύεται στα δημόσια ΑΕΙ. Αν δεν βελτιώσουμε λοιπόν την κατάσταση στην ανώτατη παιδεία, η χώρα θα βρεθεί σε δεινή κατάσταση. Θα καταντήσει ανίκανη να σταθεί ανταγωνιστικά κάτω από τις συνθήκες της παγκοσμιοποίησης.

    Καθηγητές με 1 δημοσίευση έχουμε και σήμερα. Κάποιοι μάλιστα εκλέγονται και πρυτάνεις! Άλλοι σκαρφαλώνουν σε ακόμη υψηλότερα αξιώματα. Είναι λοιπόν απαραίτητο να συγκλίνουμε σε ποιοτικές προδιαγραφές που να είναι εφαρμόσιμες στην Ελλάδα σήμερα αλλά σταδιακά να προσαρμόζονται στα ευρωπαϊκά δεδομένα.

    Η αυτοδιοίκηση των ΑΕΙ είναι εκ των ων ουκ άνευ.

    Αυτό που πραγματικά χρειαζόμαστε όμως είναι μια ουσιαστική ευκαιρία για διάλογο μεταξύ μετριοπαθών, σκεπτόμενων, καλόπιστων ατόμων. Αυτή τη στιγμή ακούγονται πολλές ακραίες και εμπαθείς φωνές. Δεν υπάρχει δυνατότητα για γόνιμο διάλογο κάτω από τέτοιες συνθήκες.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *