Tο πιο τραγικό είναι ότι η Σχολή αποφασίζει να διενεργηθούν εξετάσεις, ενώ η κατάληψη συνεχίζεται ώστε να μη χαθεί η εξεταστική περίοδος. H ύλη που δεν διδάχθηκε ένα μήνα τώρα πώς θα εξεταστεί άραγε; Mήπως αποφάσεις σαν αυτές αποτελούν έμμεση ομολογία ότι η διδασκαλία είναι περιττή και η απόκτηση πτυχίου μπορεί να συντελεστεί σε μια σχολή που έχει καταντήσει εξεταστικό κέντρο; Tέτοια πανεπιστήμια θέλουν οι φοιτητές μας; Πού είναι τα οράματα για πανεπιστήμια – κοιτίδες έρευνας, διδασκαλίας και έμπνευσης της νέας γενιάς;
Εξαιρετικό άρθρο των Xαραλαμπου M. Mουτσοπουλου και Xαραλαμπου Σ. Pουσσου καθηγητών της Iατρικής του Πανεπιστημίου Aθηνών, στην Καθημερινή της Κυριακής 4 Ιουνίου 2006.
Πολύ εύστοχες οι παρατηρήσεις του καθηγητή. Ανεξαρτήτως αιτίας, η κατάληψη από μόνη της αποτελεί μια φασιστική μορφή διαμαρτυρίας. Φασιστική γιατι παραβιάζει το ίδιο το σύνταγμα: το δικαίωμα των φοιτητών στη δωρεάν δημόσια παιδεια και το δικαίωμα των καθηγητών στην έρευνα και εργασία.
Οπως τονίζει ο καθηγητής καταλύει από μόνη της η κατάληψη το ακαδημαϊκό άσυλο αφού παρεμποδίζει την ελεύθερη διακίνηση των ιδεών και την ακαδημαϊκή έρευνα.
Αναρωτιέμαι γιατι πρέπει να τα λέμε αυτά τα πράγματα. Δεν είναι άραγες αυτονόητα;
Πολύ εύστοχες οι παρατηρήσεις του καθηγητή. Ανεξαρτήτως αιτίας, η κατάληψη από μόνη της αποτελεί μια φασιστική μορφή διαμαρτυρίας. Φασιστική γιατι παραβιάζει το ίδιο το σύνταγμα: το δικαίωμα των φοιτητών στη δωρεάν δημόσια παιδεια και το δικαίωμα των καθηγητών στην έρευνα και εργασία.
Οπως τονίζει ο καθηγητής καταλύει από μόνη της η κατάληψη το ακαδημαϊκό άσυλο αφού παρεμποδίζει την ελεύθερη διακίνηση των ιδεών και την ακαδημαϊκή έρευνα.
Αναρωτιέμαι γιατι πρέπει να τα λέμε αυτά τα πράγματα. Δεν είναι άραγες αυτονόητα;