Ηλεία-California σημειώσατε: Βύρων

Τηρουμένων των αναλογιών, η καταστροφική πυρκαγιά της 23ης οι καταστροφικές πυρκαγιές της 21ης Οκτωβρίου στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ θα έπρεπε να είχαν κάψει ζωντανούς γύρω στους 2.000 ανθρώπους. Ευτυχώς όμως οι Καλιφορνέζοι δεν είχαν αναθέσει τη διαχείριση των μηχανισμών έκτακτης ανάγκης στον Βύρωνα Πολύδωρα.

Εντυπωσιάστηκαν βεβαίως οι άνθρωποι στην Καλιφόρνια επειδή ο κ. Πολύδωρας δήλωσε περήφανος για την αγγαρία που επετέλεσε στο σχωρεμένο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης . Και σκέφτηκαν να τον προσλάβουν.

Στους ξένους αρέσει το Ελληνικό πνεύμα. Να ‘χουμε τον Βύρωνα απο δίπλα να μας τα λέει ωραία: the gaze of the eagle, the patience of the ox … Ηλεία delenda est. (Το τελευταίο είναι λατινικό βέβαια αλλά ελληνοποιήθηκε όπως κι ο λατέν Χουάν Ραμόν Ρότσα).

Η παραβολή του βοδιού και του αετού, σκέφτηκαν οι ξένοι! Το βόδι σε ρόλο υπουργού να αφήνει τον αετό χωρίς φτερά. Τους δασοπυροσβέστες δίχως εκπαίδευση. Τους αγροφύλακες δίχως εξοπλισμό. Τους πολίτες δίχως αξιοπρέπεια.

Παραπονιέται το βόδι επειδή 20.000 αετοί από αυτούς που μάδησε, αντί να του κάνουν αέρα με τις φτερούγες τους τον κουτσούλησαν.

Αντί να κάτσει και να μελετήσει γιατί στην Καλιφόρνια δούλεψε το σύστημα.

Όταν κάτω από τη ματιά του βοδιού κάηκαν 66 άνθρωποι στην Ηλεία.

Ενώ τα κέντρα υποδοχής πυρόπληκτων στην Καλιφόρνια στήθηκαν και επανθρώθηκαν μέσα στο πρώτο 12ώρο.

Ενώ λειτούργησαν οι υπηρεσίες ενημέρωσης στην Καλιφόρνια και εκκενώθηκαν με ασφάλεια 1.000.000 άνθρωποι ενώ στη Ζαχάρω οι πραίτωρες του Αγγαρεύοντος Δημοσίας Τάξης δεν ήταν ικανοί να εκκενώσουν 2 γιαγιάδες και 3 κατσίκες.

Σιγά μην κάτσει ο Βύρωνας να τα ψάξει αυτά. Τι μας νοιάζει τι κάνουν οι Αμερικανοί. Έτσι κι αλλιώς βίζα απαιτούν για να επισκεφτούμε τη χώρα τους. Κι ο Βύρωνας αρνήθηκε να βγάλει βίζα για να πάει ΗΠΑ. Επειδή, λέει, δεν ήθελε να θίξει την αξιοπρέπεια της Ελλάδας αιτούμενος βίζα.

Λες και δεν είχε υπηρεσιακό διαβατήριο που του επέτρεπε την είσοδο στις ΗΠΑ άνευ θεώρησης. Αλλά σιγά τώρα μην σεβαστούμε τη νοημοσύνη των Ελλήνων — ταξιδεύει ο υπουργός με βίζα; Πετάει ο γάιδαρος και λέει κι ένα τραγούδι.

Όταν ο Βύρωνας έστελνε και έστηνε χιλιάδες Έλληνες στις ουρές για ένα ψωροδιαβατήριο και μια κωλοταυτότητα, τότε δεν θιγόταν η αξιοπρέπεια της Ελλάδας. Μόνο των Ελλήνων.

Τα σκέφτηκαν αυτά οι Καλιφορνέζοι κι αναφώνησαν: έωμεν τον βούν καθεύδειν. Ήτοι: άσε την αγγαρόφατσα να κοιμάται.

Share

6 thoughts on “Ηλεία-California σημειώσατε: Βύρων

  1. 28.10.07
    Διάβασα και το προηγούμενο άρθρο (με τα σχόλιά του) για τον Βύρωνα, τον οποίο είχα την …ευτυχία να γνωρίσω στα Γιάννενα, το 1992 πρέπει νά ‘ταν, που ως εκπρόσωπος τύπου της κυβέρνησης Μητσοτάκη είχε τραπεζώσει τους τοπικούς δημοσιογράφους. Εγώ είχα πάει τότε ως «δημοσιογράφος», τρομάρα μου, του “Πατρατηρητή της Ηπείρου”, που αφού σπουδάσατε εκεί θα πρέπει να τόν είχατε ακούσει τουλάχιστον, αν όχι διαβάσει ή και αρθρογραφήσει σ’ αυτόν (ελεύθερο βήμα ήταν).
    Από τότε τόν είχα χαρακτηρίσει ως όχι ιδιαίτερα σοβαρό πρόσωπο.

    Και στα δύο άρθρα και τα σχόλια όμως δεν είδα κριτική για μιά άλλη πλευρά του: Αυτή με τις φασίζουσες αντιλήψεις.
    Αρχές καλοκαιριού ήταν που με πολλές τυμπανοκρουσίες κατάθεσε στη Βουλή νομοσχέδιο για ψήφιση, όπως κι έγινε, τώρα είναι νόμος του κράτους, με το οποίο αυξάνονταν τα πρόστιμα για οδικές παραβάσεις σε τρομακτικά (πιό σωστά: σε τρομοκρατικά…) ύψη για τα ελληνικά δεδομένα.
    Το μπλά-μπλά του (με συμπαραστάτες τα γνωστά “παπαγαλάκια” του τύπου και της τι-βί) ήταν βέβαια ότι μόνο έτσι θα συμμορφωθεί ο έλληνας οδηγός και άλλες συναφείς φασιστικές ανοησίες.
    Δεν ξέρω αν ήρθατε έκτοτε στην Ελλάδα κι αν παρατηρήσατε κάποια διαφορά στην (απαίσια βέβαια…) συμπεριφορά μας ως οδηγών, εγώ πάντως που, λόγω της δουλειάς μου, κάνω πολλά χιλιόμετρα κάθε μέρα και μέσα και έξω από την Αθήνα, είδα διαφορά μόνον …την 1η και 2η εβδομάδα. Με …άπειρα περιπολικά στους δρόμους. Μετά όλα ξεχάστηκαν, όλα επανήλθαν στην “φυσική” τους σειρά…
    Και μάς έμειναν μόνο τα φασιστικά μέτρα, που, αν μη τί άλλο, μέχρι και αφορμή δωροδοκίας των τροχονόμων μπορούσαν και μπορούν να γίνουν: Όταν ο τροχονόμος μπορεί να επιβάλει σε έναν πολίτη πρόστιμο 1.200 ευρά, τη στιγμή που κάτι τόσο ή λιγότερο είναι το δικό του μηνιάτικο, γιατί δεν θα κινδυνέψει να δελεαστεί από, πείτε, 500 ευρά που έντεχνα θα του προσφέρει ο παραβάτης οδηγός για να γλιτώσει το «γράψιμο»;
    Άκουσα πως κάποιοι, τον πρώτο καιρό, είχαν κάνει πορτοφόλι το “folder” του διπλώματος οδήγησης, βάζοντας λεφτά μέσα, που φανερώνονταν μόλις πήγαινε κάποιος να τραβήξει το δίπλωμα έξω από το “folder”…

    Παρά τις άλλες πομπώδεις εξαγγελίες, ότι θα επανέλθουν στην κανονική αστυνομική υπηρεσία μεγάλος αριθμός από τις 3.500 !!! «ορντινάτσες» υψηλών προσώπων (και παπαγαλακίων…) για να αυξηθεί ο αστυνομικός ΕΛΕΓΧΟΣ, διότι αυτός είναι που λείπει, τίποτα δεν κατάφερε ο κ. Βύρων και κατάφυγε στην εύκολη «λύση» των τρομοκρατικών προστίμων. Όπως και άλλοι πολλοί όμοιοί του βέβαια σε άλλους τομείς. “Φιλελεύθεροι” και “Σοσιαλιστές”.

    Για την ιστορία -και για κάποιους “πονηρούς”- σημειώνω πως ο υπογράφων, καθόλου δεν επιρρεάστηκε από τα τρομοκρατικά μέτρα γιατί είναι, εκτός από πολύ έμπειρος, και πάραπολύ, μα πάραπολύ, προσεκτικός οδηγός, γιαυτό είναι ακόμα ζωντανός κι ας κάνει 40-50 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο στους ελληνικούς δρόμους επί 40 χρόνια. Τη ζώνη π.χ. τη βάζει, από το 1972, μόλις κλείσει την πόρτα του αυτοκινήτου. Και με 2800 εκ³ αυτοκίνητο δεν καταναλώνει, εκτός πόλης, παρά μόνο 9 λίτρα στα 100 χλμ.

    αγάπη – αφοπλισμός – ειρήνη
    Ναπολέων

  2. 28.10.07
    Διάβασα και το προηγούμενο άρθρο (με τα σχόλιά του) για τον Βύρωνα, τον οποίο είχα την …ευτυχία να γνωρίσω στα Γιάννενα, το 1992 πρέπει νά ‘ταν, που ως εκπρόσωπος τύπου της κυβέρνησης Μητσοτάκη είχε τραπεζώσει τους τοπικούς δημοσιογράφους. Εγώ είχα πάει τότε ως «δημοσιογράφος», τρομάρα μου, του “Πατρατηρητή της Ηπείρου”, που αφού σπουδάσατε εκεί θα πρέπει να τόν είχατε ακούσει τουλάχιστον, αν όχι διαβάσει ή και αρθρογραφήσει σ’ αυτόν (ελεύθερο βήμα ήταν).
    Από τότε τόν είχα χαρακτηρίσει ως όχι ιδιαίτερα σοβαρό πρόσωπο.

    Και στα δύο άρθρα και τα σχόλια όμως δεν είδα κριτική για μιά άλλη πλευρά του: Αυτή με τις φασίζουσες αντιλήψεις.
    Αρχές καλοκαιριού ήταν που με πολλές τυμπανοκρουσίες κατάθεσε στη Βουλή νομοσχέδιο για ψήφιση, όπως κι έγινε, τώρα είναι νόμος του κράτους, με το οποίο αυξάνονταν τα πρόστιμα για οδικές παραβάσεις σε τρομακτικά (πιό σωστά: σε τρομοκρατικά…) ύψη για τα ελληνικά δεδομένα.
    Το μπλά-μπλά του (με συμπαραστάτες τα γνωστά “παπαγαλάκια” του τύπου και της τι-βί) ήταν βέβαια ότι μόνο έτσι θα συμμορφωθεί ο έλληνας οδηγός και άλλες συναφείς φασιστικές ανοησίες.
    Δεν ξέρω αν ήρθατε έκτοτε στην Ελλάδα κι αν παρατηρήσατε κάποια διαφορά στην (απαίσια βέβαια…) συμπεριφορά μας ως οδηγών, εγώ πάντως που, λόγω της δουλειάς μου, κάνω πολλά χιλιόμετρα κάθε μέρα και μέσα και έξω από την Αθήνα, είδα διαφορά μόνον …την 1η και 2η εβδομάδα. Με …άπειρα περιπολικά στους δρόμους. Μετά όλα ξεχάστηκαν, όλα επανήλθαν στην “φυσική” τους σειρά…
    Και μάς έμειναν μόνο τα φασιστικά μέτρα, που, αν μη τί άλλο, μέχρι και αφορμή δωροδοκίας των τροχονόμων μπορούσαν και μπορούν να γίνουν: Όταν ο τροχονόμος μπορεί να επιβάλει σε έναν πολίτη πρόστιμο 1.200 ευρά, τη στιγμή που κάτι τόσο ή λιγότερο είναι το δικό του μηνιάτικο, γιατί δεν θα κινδυνέψει να δελεαστεί από, πείτε, 500 ευρά που έντεχνα θα του προσφέρει ο παραβάτης οδηγός για να γλιτώσει το «γράψιμο»;
    Άκουσα πως κάποιοι, τον πρώτο καιρό, είχαν κάνει πορτοφόλι το “folder” του διπλώματος οδήγησης, βάζοντας λεφτά μέσα, που φανερώνονταν μόλις πήγαινε κάποιος να τραβήξει το δίπλωμα έξω από το “folder”…

    Παρά τις άλλες πομπώδεις εξαγγελίες, ότι θα επανέλθουν στην κανονική αστυνομική υπηρεσία μεγάλος αριθμός από τις 3.500 !!! «ορντινάτσες» υψηλών προσώπων (και παπαγαλακίων…) για να αυξηθεί ο αστυνομικός ΕΛΕΓΧΟΣ, διότι αυτός είναι που λείπει, τίποτα δεν κατάφερε ο κ. Βύρων και κατάφυγε στην εύκολη «λύση» των τρομοκρατικών προστίμων. Όπως και άλλοι πολλοί όμοιοί του βέβαια σε άλλους τομείς. “Φιλελεύθεροι” και “Σοσιαλιστές”.

    Για την ιστορία -και για κάποιους “πονηρούς”- σημειώνω πως ο υπογράφων, καθόλου δεν επιρρεάστηκε από τα τρομοκρατικά μέτρα γιατί είναι, εκτός από πολύ έμπειρος, και πάραπολύ, μα πάραπολύ, προσεκτικός οδηγός, γιαυτό είναι ακόμα ζωντανός κι ας κάνει 40-50 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο στους ελληνικούς δρόμους επί 40 χρόνια. Τη ζώνη π.χ. τη βάζει, από το 1972, μόλις κλείσει την πόρτα του αυτοκινήτου. Και με 2800 εκ³ αυτοκίνητο δεν καταναλώνει, εκτός πόλης, παρά μόνο 9 λίτρα στα 100 χλμ.

    αγάπη – αφοπλισμός – ειρήνη
    Ναπολέων

  3. Ναπολέοντα έχεις δίκιο σ αυτά που γράφεις. Με την παράνοια του ΚΟΚ δεν ασχολήθηκα. Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς για την παράνοια που λέγεται οδική αστυνόμευση στην Ελλάδα. Συστηματικός, τακτικός, και μεθοδικός έλεγχος της τροχαίας κίνησης δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Γι αυτό κι ο ΚΟΚ επιβάλλει, αν γραπώσουμε κανέναν φουκαρά να του τα αρπάξουμε για τα καλά… πότε θα τον ξαναπετύχουμε αφού δεν είμαστε έξω κάθε μέρα να επιβλέπουμε.
    Η τακτική αστυνομική παρουσία είναι μια απο τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους πρόληψης ατυχημάτων και παραβατικής συμπεριφοράς. Σε συνδυασμό με λογικά πρόστιμα και με ευκαιρίες να διορθωθεί η νοοτροπία του Έλληνα οδηγού. Αυτά βέβαια είναι ψιλά γράμματα για την πρώην Αγγαρόφατσα που εν τούτοις δηλώνει περήφανος για το έργο του.
    Προϊόν του περήφανου έργου της αγγαρόφατσας είναι και η «αποτελεσματική» αστυνόμευση στις Σπέτσες!

  4. Ναπολέοντα έχεις δίκιο σ αυτά που γράφεις. Με την παράνοια του ΚΟΚ δεν ασχολήθηκα. Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς για την παράνοια που λέγεται οδική αστυνόμευση στην Ελλάδα. Συστηματικός, τακτικός, και μεθοδικός έλεγχος της τροχαίας κίνησης δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Γι αυτό κι ο ΚΟΚ επιβάλλει, αν γραπώσουμε κανέναν φουκαρά να του τα αρπάξουμε για τα καλά… πότε θα τον ξαναπετύχουμε αφού δεν είμαστε έξω κάθε μέρα να επιβλέπουμε.

    Η τακτική αστυνομική παρουσία είναι μια απο τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους πρόληψης ατυχημάτων και παραβατικής συμπεριφοράς. Σε συνδυασμό με λογικά πρόστιμα και με ευκαιρίες να διορθωθεί η νοοτροπία του Έλληνα οδηγού. Αυτά βέβαια είναι ψιλά γράμματα για την πρώην Αγγαρόφατσα που εν τούτοις δηλώνει περήφανος για το έργο του.

    Προϊόν του περήφανου έργου της αγγαρόφατσας είναι και η «αποτελεσματική» αστυνόμευση στις Σπέτσες!

  5. 29.10.07
    Αγαπητέ Λεωνίδα, χαίρομαι που …συνοδοιπορούμε στην αντίληψη της πρέπουσας μεταχείρισης του παραβατικού πολίτη.
    Το “μότο” μου: Μικρά πρόστιμα, αλλά τέτοιος έλεγχος, που να ξέρει ο παραβάτης ότι θα πληρώνει ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ, όλες τις φορές, που κάνει παράβαση.
    Όσο για την «ελληνοποίηση» του Ρότσα, νομίζω πως η μεθόδευση ωχριά μπροστά στην αντίστοιχη 3 αργεντινών το 1977-78 παιχτών του “ΠΑΣ”, με την εθελοντική κατάταξή τους στον ελληνικό στρατό από τον τότε υπουργό άμυνας Αβέρωφ.
    Ήταν κατά την γνώμη μου η μεγαλύτερη ξεφτίλα αλλά και η καλλίτερη απόδειξη του πόσο υποκριτικές είναι οι κραυγές των “ελληναράδων”, ο υπουργός αυτό καυχιότανε…, περί «ιερότητας» της στρατιωτικής θητείας κλπ.
    Είχα γράψει “τ’ άντερά μου” τότε στον «Παρατηρητή» αλλά αυτοί …φτύσε κι άλλο.

    Κάνε μου όμως και μιά χάρη:
    Στην πλακατζήδικη ταμπέλλα της ρουμπρίκας σου κάνε κάνα κόλπο ώστε το βέλος να δείχνει αριστερά…
    Έτσι για να μάς φεύγει ο καϋμός.
    Thanks in advance.

    αγάπη – αφοπλισμός – ειρήνη
    Ναπολέων

  6. 29.10.07
    Αγαπητέ Λεωνίδα, χαίρομαι που …συνοδοιπορούμε στην αντίληψη της πρέπουσας μεταχείρισης του παραβατικού πολίτη.
    Το “μότο” μου: Μικρά πρόστιμα, αλλά τέτοιος έλεγχος, που να ξέρει ο παραβάτης ότι θα πληρώνει ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ, όλες τις φορές, που κάνει παράβαση.
    Όσο για την «ελληνοποίηση» του Ρότσα, νομίζω πως η μεθόδευση ωχριά μπροστά στην αντίστοιχη 3 αργεντινών το 1977-78 παιχτών του “ΠΑΣ”, με την εθελοντική κατάταξή τους στον ελληνικό στρατό από τον τότε υπουργό άμυνας Αβέρωφ.
    Ήταν κατά την γνώμη μου η μεγαλύτερη ξεφτίλα αλλά και η καλλίτερη απόδειξη του πόσο υποκριτικές είναι οι κραυγές των “ελληναράδων”, ο υπουργός αυτό καυχιότανε…, περί «ιερότητας» της στρατιωτικής θητείας κλπ.
    Είχα γράψει “τ’ άντερά μου” τότε στον «Παρατηρητή» αλλά αυτοί …φτύσε κι άλλο.

    Κάνε μου όμως και μιά χάρη:
    Στην πλακατζήδικη ταμπέλλα της ρουμπρίκας σου κάνε κάνα κόλπο ώστε το βέλος να δείχνει αριστερά…
    Έτσι για να μάς φεύγει ο καϋμός.
    Thanks in advance.

    αγάπη – αφοπλισμός – ειρήνη
    Ναπολέων

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *