veresiye. polytexneio. com

veresiye: Τουρκικό επίρρημα, (1) με πίστωση, βερεσέ (2) μισοτελειωμένη, πρόχειρη δουλειά

Έστω πως το μνημόσυνο με ξένα κόλυβα είναι και νόμιμο και ηθικό.  Δηλαδή η Ελληνική ευρεσιτεχνία ισονομίας και ισοπολιτείας ανέχεται να συντηρείται ένας ιδιωτικός διαδικτυακός τόπος με έξοδα των φορολογούμενων.

Έστω πως όταν η κ. Άννα Διαμαντοπούλου δηλώνει, για το ίδιο θέμα, προς επίρρωση της ηθικής νομιμότητας ότι «πάνω από όλα είναι η ελευθερία της σκέψης και της έκφρασης» αντιλαμβάνεται ότι η προεκλογική περίοδος έχει τελειώσει και πως ομιλεί ως υπουργός της Ελληνικής κυβέρνησης.

Τότε ποιές ακριβώς είναι οι προϋποθέσεις και οι όροι χρήσης των διακομιστών του ΕΜΠ από οποιαδήποτε συλλογικότητα η οποία ισχυρίζεται πως θεραπεύει την ενημέρωση, την ελευθερία σκέψης, και την ελευθερία έκφρασης;

Η φιλοξενία του athens.indymedia στους διακομιστές του ΕΜΠ δεν είναι ούτε ζήτημα ελευθερίας έκφρασης ούτε θέμα ελευθερίας σκέψης.  Κανείς δεν ζητά από τα μέλη της συλλογικότητας του athens.indymedia να μην εκφράζονται και να μην στοχάζονται ελεύθερα.  Το πρόβλημα είναι πως ασκούν το δικαίωμά τους δημοσία δαπάνη τη στιγμή που χιλιάδες συμπολίτες τους δεν απολαμβάνουν την ίδια γενναιοδωρία του ΕΜΠ.

Η περίπτωση του athens.indymedia φανερώνει πως στην Ελλάδα κάποιοι ιδιώτες έχουν το δικαίωμα της τζάμπα παρουσίας στο διαδίκτυο κάτω από αδιευκρίνιστους όρους.

Η υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Εκπαίδευσης, και Θρησκευμάτων και  ο πρύτανης του ΕΜΠ, ανεχόμενοι τη λειτουργία του athens.indymedia σε δημόσιο διακομιστή υποδαυλίζουν τα βερεσέδια της επιλεκτικής ισοπολιτείας.  Με άλλα λόγια:  “όλα τα ζώα είναι ίσα μεταξύ τους αλλά κάποια ζώα είναι πιο ίσα από τ’ άλλα” (G. Orwell, Animal Farm).

Η γρίππη των (οργουελιανών) χοίρων στην Ελλάδα έχει εδώ και χρόνια θύματα την ισοπολιτεία και την ισονομία.  Ως πότε;

Share

36 thoughts on “veresiye. polytexneio. com

  1. Ληρ, σωστά όλα αυτά, αλλά νομίζω ότι το μέγεθος της σπατάλης δημόσιου χρήματος που προκαλεί το indymedia είναι δυσανάλογο με το μέγεθος των αντιδράσεων που έχει προκαλέσει. Γιατί δεν παραδέχεστε ότι το πρόβλημα είναι καθαρά το περιεχόμενο του indymedia και σκασίλα μας για το (ασήματο) bandwidth που καταναλώνει; Στην Ελλάδα-βασίλειο της ευνοιοκρατίας, του αχόρταγου δημοσίου και μιας "δικαιοσύνης" που ποινικοποιεί την αξιολογική κρίση δεν είναι υποκρισία ξαφνικά όλοι να κόπτονται για την ευνοιοκρατική μεταχείριση και τη σπατάλη που προκαλεί το indymedia; Ας λύσουμε πρώτα τα άλλα, και μετά ανησυχούμε μήπως "στάξει η ουρά του γαϊδάρου".

    Η φιλοξενία του indymedia στο NTUA βασίζεται στην όλη φιλοσοφία του ασύλου που εξασφαλίζει την ελεύθερη διάδοση ιδεών (ακόμα και αναρχικών ιδεών, που τόσο έχουν δαιμονοποιηθεί στις μέρες μας) γιατί το πανεπιστήμιο εκτός από επιστήμονες, διαμορφώνει και πολίτες. Ε λοιπόν, η ελεύθερη διάδοση ιδεών δεν εξασφαλίζεται στις σύγχρονες δημοκρατίες, αλλά πρέπει να τις υπερασπίζεσαι στα δικαστήρια με τεράστιο ψυχικό και χρηματικό κόστος. Το άσυλο εξασφαλίζει στους ακαδημαϊκούς πολίτες ακριβώς αυτό – ότι σε μια προβληματική "greek democracy" κανένας Καρατζαφέρης δε θα τους επιβάλει το δικό του newspeak, θα σκέφτονται και θα εκφράζονται ελεύθερα, και θα λενε την άποψή τους ανοιχτά – online και offline.

    • Το ζήτημα δεν είναι το μικρό μέγεθος της σπατάλης που συνεπάγεται η φιλοξενεία του athens.indymedia στο ΕΜΠ. Το πρόβλημα είναι πως οι Έλληνεςπολίτες του athens.indymedia απολαμβάνουν ένα δικαίωμα το οποίο παρέχεται αποκλειστικά σ' αυτούς και μόνο δίχως διαφανείς όρους και ξεκάθαρες προϋποθέσεις.

      Υπάρχουν, μέσες-άκρες, 10.000 ελληνικά ιστολόγια και όλα μπορούν να ισχυριστούν πως ασκούν ενημέρωση και προάγουν την ελευθερία σκέψης και έκφρασης. Γιατι το ΕΜΠ δεν παραχωρεί διακομιστές και γι αυτά. Η ελευθερία σκέψης και ενημέρωσης κάποιων είναι πιο σημαντική; Αυτό είναι το πραγματικό κόστος της υπόθεσης: η ανοχή απέναντι σε διακρίσεις.

  2. Ληρ, σωστά όλα αυτά, αλλά νομίζω ότι το μέγεθος της σπατάλης δημόσιου χρήματος που προκαλεί το indymedia είναι δυσανάλογο με το μέγεθος των αντιδράσεων που έχει προκαλέσει. Γιατί δεν παραδέχεστε ότι το πρόβλημα είναι καθαρά το περιεχόμενο του indymedia και σκασίλα μας για το (ασήματο) bandwidth που καταναλώνει; Στην Ελλάδα-βασίλειο της ευνοιοκρατίας, του αχόρταγου δημοσίου και μιας "δικαιοσύνης" που ποινικοποιεί την αξιολογική κρίση δεν είναι υποκρισία ξαφνικά όλοι να κόπτονται για την ευνοιοκρατική μεταχείριση και τη σπατάλη που προκαλεί το indymedia; Ας λύσουμε πρώτα τα άλλα, και μετά ανησυχούμε μήπως "στάξει η ουρά του γαϊδάρου".

    Η φιλοξενία του indymedia στο NTUA βασίζεται στην όλη φιλοσοφία του ασύλου που εξασφαλίζει την ελεύθερη διάδοση ιδεών (ακόμα και αναρχικών ιδεών, που τόσο έχουν δαιμονοποιηθεί στις μέρες μας) γιατί το πανεπιστήμιο εκτός από επιστήμονες, διαμορφώνει και πολίτες. Ε λοιπόν, η ελεύθερη διάδοση ιδεών δεν εξασφαλίζεται στις σύγχρονες δημοκρατίες, αλλά πρέπει να τις υπερασπίζεσαι στα δικαστήρια με τεράστιο ψυχικό και χρηματικό κόστος. Το άσυλο εξασφαλίζει στους ακαδημαϊκούς πολίτες ακριβώς αυτό – ότι σε μια προβληματική "greek democracy" κανένας Καρατζαφέρης δε θα τους επιβάλει το δικό του newspeak, θα σκέφτονται και θα εκφράζονται ελεύθερα, και θα λενε την άποψή τους ανοιχτά – online και offline.

    • Το ζήτημα δεν είναι το μικρό μέγεθος της σπατάλης που συνεπάγεται η φιλοξενεία του athens.indymedia στο ΕΜΠ. Το πρόβλημα είναι πως οι Έλληνεςπολίτες του athens.indymedia απολαμβάνουν ένα δικαίωμα το οποίο παρέχεται αποκλειστικά σ' αυτούς και μόνο δίχως διαφανείς όρους και ξεκάθαρες προϋποθέσεις.

      Υπάρχουν, μέσες-άκρες, 10.000 ελληνικά ιστολόγια και όλα μπορούν να ισχυριστούν πως ασκούν ενημέρωση και προάγουν την ελευθερία σκέψης και έκφρασης. Γιατι το ΕΜΠ δεν παραχωρεί διακομιστές και γι αυτά. Η ελευθερία σκέψης και ενημέρωσης κάποιων είναι πιο σημαντική; Αυτό είναι το πραγματικό κόστος της υπόθεσης: η ανοχή απέναντι σε διακρίσεις.

  3. Θα σε στενοχωρήσω, αλλά από αρχαιοτάτων χρόνων άσυλο σημαίνει ακριβώς αυτό. Ακόμα και οι εγκληματίες βρίσκουν καταφύγιο φιλοξενία και “τροφή” εκεί. Και ακόμα και η κοινωνία να διαφωνεί το άσυλο είναι άβατο.
    Καμιά φορά μόνο χτίζαν καμιά πόρτα, αλλά μέσα δεν έμπαιναν…

    Βέβαια αυτά από ανθρώπους ανώτερους των σημερινών…
    Γιατί αλήθεια η ανωτερότητα δεν πωλείτε, εξ ου και δεν υφίσταται στις μέρες μας…

    (Για τα πρακτικά, διαφωνώ με το indymedia και τους τρόπους του, όσο διαφωνώ και με την σημερινή ιδεολογική κατάπτωση των πάντων…)

    • Καμηλιέρη, συμφωνώ με την παρένθετη διαπίστωσή σου. Για το άσυλο όμως διαφωνώ. Αφενός επειδή το άσυλο που περιγράφεις ήταν για τετελεσμένες πράξεις και όχι για καταστάσεις διαρκείας κι αφ ετέρου επειδή σε μια σύγχρονη (υποτίθεται) κοινωνία (υποτίθεται) υπάρχουν (υποτίθεται) θεσμοί (υποτίθεται) δικαίου (υποτίθεται). Το άβατο σήμερα έχει γίνει αυτόκλητο προνόμιο λίγων σε βάρος των δικαιωμάτων των πολλών. Αυτό συνιστά διάκριση.

  4. Θα σε στενοχωρήσω, αλλά από αρχαιοτάτων χρόνων άσυλο σημαίνει ακριβώς αυτό. Ακόμα και οι εγκληματίες βρίσκουν καταφύγιο φιλοξενία και “τροφή” εκεί. Και ακόμα και η κοινωνία να διαφωνεί το άσυλο είναι άβατο.
    Καμιά φορά μόνο χτίζαν καμιά πόρτα, αλλά μέσα δεν έμπαιναν…

    Βέβαια αυτά από ανθρώπους ανώτερους των σημερινών…
    Γιατί αλήθεια η ανωτερότητα δεν πωλείτε, εξ ου και δεν υφίσταται στις μέρες μας…

    (Για τα πρακτικά, διαφωνώ με το indymedia και τους τρόπους του, όσο διαφωνώ και με την σημερινή ιδεολογική κατάπτωση των πάντων…)

    • Καμηλιέρη, συμφωνώ με την παρένθετη διαπίστωσή σου. Για το άσυλο όμως διαφωνώ. Αφενός επειδή το άσυλο που περιγράφεις ήταν για τετελεσμένες πράξεις και όχι για καταστάσεις διαρκείας κι αφ ετέρου επειδή σε μια σύγχρονη (υποτίθεται) κοινωνία (υποτίθεται) υπάρχουν (υποτίθεται) θεσμοί (υποτίθεται) δικαίου (υποτίθεται).

      Το άβατο σήμερα έχει γίνει αυτόκλητο προνόμιο λίγων σε βάρος των δικαιωμάτων των πολλών. Αυτό συνιστά διάκριση.

  5. Στους σερβερς του ΕΜΠ φιλοξενουνται και οι σελιδες της ΔΑΠ, της ΠΑΣΠ κτλ. Δεν ακουσα κανεναν ομως να παραπονεθει για την ΔΑΠ ή την ΠΑΣΠ, για το πως τρωνε τα λεφτα του φορολογουμενου και παει λεγοντας. Αυτο το ερμηνευω οτι το προβλημα δεν ειναι το hosting, αλλα το περιεχομενο. My 2 cents.

    • ΔΑΠ, ΠΑΣΠ, κτλ είναι φοιτητικές οργανώσεις και θα έλεγε κανείς πως αυτό τις νομιμοποιεί κάπως να χρησιμοποιούν τους διακομιστές των ιδρυμάτων τους. (Το φαινόμενο των φοιτητικών οργανώσεων είναι θλιβερό αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία).

      Το ζήτημα δεν είναι το περιεχόμενο. Το ζήτημα είναι η αδιαφάνεια.

      • Μα και το ιντιμιντια εχει εναν αλφα φοιτητικο χαρακτηρα, δεοντως ξεχειλωμενο για να ανταποκρινεται στα χαρακτηριστικα του αναρχικου χωρου. Κατα τη γνωμη μου η συγκριση δεν ειναι ακυρη.

        Λετε οτι το ζητημα ειναι η διαφανεια και δεν αμφισβητω καθολου οτι ετσι βλεπετε τα πραγματα. Οταν εγραψα οτι το προβλημα ειναι στο περιεχομενο, δεν αναφερομουν σε εσας, αλλα σε εκεινους που κινησαν τις διαδικασιες και στον κυριαρχο "πρετεντερικο" δημοσιο λογο στην Ελλαδα, που καρφι δεν τους καιγεται για τα λεφτα των φορολογουμενων (τα οποια σκορπανε και μασανε ποικιλοτροπως), αλλα την ιδια ωρα νοιαζονται και παρανοιαζονται να περιορισουν την ελευθερια του λογου στο διαδικτυο (πραγμα που φαινεται απο τις διαφορες προτασεις για "μπλογκονομους", για αρση απορρητου επικοινωνιων κτλ που προερχονται απο τους ιδιους πολιτικους χωρους).

        • Στη βάση αυτή το συζητώ. Να δημοσιεύσει δηλαδή το ΕΜΠ τις προϋποθέσεις χρήσης των διακομιστών του και να βάλει και μια αίτηση online να την συμπληρώνει ο κάθε ενδιαφερόμενος και να του ανοίγει λογαριασμός. Κι όταν βρεθεί το ΕΜΠ με φέσι χιλίαδων ευρώ τον χρόνο επειδή θα έχει γίνει φιλανθρωπικός πάροχος στο διαδίκτυο και επιπλέον θα είναι αντιμέτωπο με τις μηνύσεις των εμπορικών παρόχων που θα χάνουν πελάτες στο ΕΜΠ-ντότ-κόμ, τότε να ξανασυζητήσουμε και το ηθικό ζήτημα τηςσπατάλης.

  6. Στους σερβερς του ΕΜΠ φιλοξενουνται και οι σελιδες της ΔΑΠ, της ΠΑΣΠ κτλ. Δεν ακουσα κανεναν ομως να παραπονεθει για την ΔΑΠ ή την ΠΑΣΠ, για το πως τρωνε τα λεφτα του φορολογουμενου και παει λεγοντας. Αυτο το ερμηνευω οτι το προβλημα δεν ειναι το hosting, αλλα το περιεχομενο. My 2 cents.

    • ΔΑΠ, ΠΑΣΠ, κτλ είναι φοιτητικές οργανώσεις και θα έλεγε κανείς πως αυτό τις νομιμοποιεί κάπως να χρησιμοποιούν τους διακομιστές των ιδρυμάτων τους. (Το φαινόμενο των φοιτητικών οργανώσεων είναι θλιβερό αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία).

      Το ζήτημα δεν είναι το περιεχόμενο. Το ζήτημα είναι η αδιαφάνεια.

      • Μα και το ιντιμιντια εχει εναν αλφα φοιτητικο χαρακτηρα, δεοντως ξεχειλωμενο για να ανταποκρινεται στα χαρακτηριστικα του αναρχικου χωρου. Κατα τη γνωμη μου η συγκριση δεν ειναι ακυρη.

        Λετε οτι το ζητημα ειναι η διαφανεια και δεν αμφισβητω καθολου οτι ετσι βλεπετε τα πραγματα. Οταν εγραψα οτι το προβλημα ειναι στο περιεχομενο, δεν αναφερομουν σε εσας, αλλα σε εκεινους που κινησαν τις διαδικασιες και στον κυριαρχο "πρετεντερικο" δημοσιο λογο στην Ελλαδα, που καρφι δεν τους καιγεται για τα λεφτα των φορολογουμενων (τα οποια σκορπανε και μασανε ποικιλοτροπως), αλλα την ιδια ωρα νοιαζονται και παρανοιαζονται να περιορισουν την ελευθερια του λογου στο διαδικτυο (πραγμα που φαινεται απο τις διαφορες προτασεις για "μπλογκονομους", για αρση απορρητου επικοινωνιων κτλ που προερχονται απο τους ιδιους πολιτικους χωρους).

        • Στη βάση αυτή το συζητώ. Να δημοσιεύσει δηλαδή το ΕΜΠ τις προϋποθέσεις χρήσης των διακομιστών του και να βάλει και μια αίτηση online να την συμπληρώνει ο κάθε ενδιαφερόμενος και να του ανοίγει λογαριασμός. Κι όταν βρεθεί το ΕΜΠ με φέσι χιλίαδων ευρώ τον χρόνο επειδή θα έχει γίνει φιλανθρωπικός πάροχος στο διαδίκτυο και επιπλέον θα είναι αντιμέτωπο με τις μηνύσεις των εμπορικών παρόχων που θα χάνουν πελάτες στο ΕΜΠ-ντότ-κόμ, τότε να ξανασυζητήσουμε και το ηθικό ζήτημα τηςσπατάλης.

  7. Θα δεχόταν το ΕΜΠ να φιλοξενήσει και τις σελίδες της Χρυσής Αυγής και των άλλων συναφών φασιστικών οργανώσεων;

  8. Καλά, ο πρύτανης φοβάται για τη σωματική του ακεραιότητα την οποία κανένας δεν μπορεί να του εγγυηθεί μέσα στο Πολυτεχνείο, η υπουργός τι φοβάται;

    Σε πολλά σχόλια βλέπω μια από τις μεγαλύτερες πληγές του δημόσιου διαλόγου αλά ελληνικά: την σχετικότητα και την έλλειψη αρχών. Κοινώς, αυτό που είναι απαράδεκτο για τους άλλους είναι εντάξει για τους δικούς μας. Οι συμπαθούντες το indymedia δέχονται τη φιλοξενία του από κρατικό server, αλλά θα ξεσηκωθούν αν ο ίδιος server φιλοξενήσει το site μιας νεοναζιστικής οργάνωσης. Με το ίδιο σκεπτικό που κάποιοι χειροκροτάνε όταν δέρνουν και σπάζουν κάποιοι και διαμαρτύρονται όταν δέρνουν κάποιοι άλλοι.

    Όσο για το άσυλο, αυτό κι αν έχει σχετικοποιηθεί. Όταν μέλη αριστερών οργανώσεων εμποδίζουν με τη βία την διοργάνωση ομιλιών που δεν τους αρέσουν μέσα σε Πανεπιστημιακούς χώρους, πού είναι το άσυλο, ποιός το καθορίζει και για ποιον ισχύει…

    Εδώ και χρόνια ο δημόσιος διάλογος στην Ελλάδα, ειδικά για αυτά τα θέματα, γίνεται σε newspeak.

  9. Καλά, ο πρύτανης φοβάται για τη σωματική του ακεραιότητα την οποία κανένας δεν μπορεί να του εγγυηθεί μέσα στο Πολυτεχνείο, η υπουργός τι φοβάται;

    Σε πολλά σχόλια βλέπω μια από τις μεγαλύτερες πληγές του δημόσιου διαλόγου αλά ελληνικά: την σχετικότητα και την έλλειψη αρχών. Κοινώς, αυτό που είναι απαράδεκτο για τους άλλους είναι εντάξει για τους δικούς μας. Οι συμπαθούντες το indymedia δέχονται τη φιλοξενία του από κρατικό server, αλλά θα ξεσηκωθούν αν ο ίδιος server φιλοξενήσει το site μιας νεοναζιστικής οργάνωσης. Με το ίδιο σκεπτικό που κάποιοι χειροκροτάνε όταν δέρνουν και σπάζουν κάποιοι και διαμαρτύρονται όταν δέρνουν κάποιοι άλλοι.

    Όσο για το άσυλο, αυτό κι αν έχει σχετικοποιηθεί. Όταν μέλη αριστερών οργανώσεων εμποδίζουν με τη βία την διοργάνωση ομιλιών που δεν τους αρέσουν μέσα σε Πανεπιστημιακούς χώρους, πού είναι το άσυλο, ποιός το καθορίζει και για ποιον ισχύει…

    Εδώ και χρόνια ο δημόσιος διάλογος στην Ελλάδα, ειδικά για αυτά τα θέματα, γίνεται σε newspeak.

  10. Το χρυσαυγίτικο battlefield.gr ήταν 5 χρόνια στους servers του ΣΗΜΜΥ στο ΕΜΠ αλλά δεν διάβασα ούτε ένα άρθο από τους γνωστούς ανήσυχους δημοσιογράφους και πολίτες (και βέβαια στο συγκεκριμένο site υπήρχαν ποινικά αδικήματα). Από την άλλη είναι γνωστό ότι ουδείς ιδιωτικός διακομιστής θα αναλάμβανε να φιλοξενίσει το athens.indymedia .

  11. Σερβιτόρε, το ζήτημα είναι οι διακρίσεις. Είτε γίνονται υπέρ των χρυσαυγιτών είτε υπέρ των αναρχικών είτε υπερ οποιασδήποτε μειοψηφίας. Να τελειώνουμε με τις διακρίσεις. Υπάρχουν ιδιώτες πάροχοι που θα φιλοξενούσαν το athens.indymedia. Το chicago.indymedia δηλαδή πώς βρήκε πάροχο;

  12. Καταρχάς στις ΗΠΑ υπάρχει το First Amendment οπότε η λογοκρισία είναι σε περιορισμένα επίπεδα σε σχέση με την Ελλάδα, μόνο οι περιπτώσεις του tvxs και του radiobubble τις τελευταίες μέρες αποδεικνύουν ότι το athens indymedia δεν θα έχει ούτε μια μέρα ζωής σε ιδιωτικό παροχέα. Βέβαια το θέμα δεν είναι οι διακρίσεις αλλά πως τα τελευταία χρόνια κάποιοι είναι λαλίστατοι για το athens indymedia αλλά κάνουν την πάπια για το battlefield.gr. Προσωπικά είναι πιο έντιμο να πεί κάποιος δεν γουστάρω το indymedia γιατί είναι αναρχοκουμμούνια, μπαχαλάκηδες κτλ. παρά να αρχίσει τις δικαιολογίες περί διακρίσεων, σπατάλης της δημόσιας περιουσίας κτλ..

  13. Ελευθερία λόγου υπάρχει — στα χαρτιά τουλάχιστον — και στην Ελλάδα. Για κάποιο λόγο στην Ελλάδα όμως εξισώνουμε την ελευθερία με την ασυδοσία και την ανευθυνότητα. Το first amendment στις ΗΠΑ δεν καλύπτει απειλές. Το first amendment στις ΗΠΑ καθορίζει την υποχρέωση της κυβέρνησης και όχι απαραίτητα το δικαίωμα του καθενός να λέει ο,τι του καπνίσει όπου του καπνίσει. Παράδειγμα: δεν μπορεί να πάει κάποιος σε συναγωγή και να φωνάξει “Ζήτω ο Χίτλερ”. Μπορεί όμως να το κάνει σε δημόσιο χώρο.

    Το αν θα επιβίωνε το indymedia σε ιδιωτικό πάροχο είναι και θέμα νομιμότητας. Στο βαθμό όμως που το athens.indymedia κινείται στα πλαίσια στοιχειώδους νομιμότητας τότε ποιο το προβλημα. Υπάρχουν δεκάδες πάροχοι στην Ελλάδα και χιλιάδες στον υπόλοιπο κόσμο που φιλοξενούν περιεχόμενο που κινείται στα όρια της νομιμότητας. Το indymedia δεν θα έχει πρόβλημα.

    Δεν πιστεύω στις διακρίσεις. Οι διακρισεις υπέρ μιας μειοψηφίας είναι και διακρίσεις σε βάρος των υπολοίπων.

  14. Πριν κανά 2μηνο κάποιοι “κουκουλοφόροι” επιτέθηκαν σε φοιτητές της παράταξης του ΛΑΟΣ που μοίραζαν φυλλάδια στη Θεολογική Σχολή, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ο ένας και να διακομιστεί στο νοσοκομείο.
    Μέσα σε λίγες ώρες είχε αναρτηθεί στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα, περιπαικτική αφίσα με την επιγραφή “ΧΑΘΗΚΕ ΦΑΣΙΣΤΑΣ”, από κάτω τη φωτογραφία του φοιτητή και φωτοτυπία της ταυτότητας του, την οποία του είχαν κλέψει μαζί με άλλα προσωπικά του αντικείμενα.
    Κατά καιρούς αναρτώνται φωτογραφίες και στοιχεία μελών της Χ.Α., όπως ισχυρίζονται τουλάχιστον, και με την προτροπή για “δράση” εναντίον τους.
    Κάθε φορά που καίγεται το βιβλιοπωλείο του Άδωνι Γεωργιάδη αναρτώνται στην ιστοσελίδα αυτή φωτογραφίες από τη στιγμή της πυρπόλησης που προφανώς έχουν τραβηχτεί από συμμετέχοντες σε αυτήν.
    Oι χυδαιότητες είναι ο κανόνας ιδίως όταν σημειώνεται τρομοκρατικό χτύπημα, όπως στην περίπτωση της πρόσφατης δολοφονίας του αστυνομικού Νεκτάριου Σάββα, όπου δημοσιεύτηκε φωτογραφία του “τρυπημένη” σε πολλά σημεία, με ζωγραφισμένα τα μάτια και την γλώσσα του και με τη συνοδευτική επιγραφή:”Rest in pieces”.

    Οπότε ναι θα λέγαμε ότι ναι μάλλον το πρόβλημα είναι στο περιεχόμενο.

  15. Ξαναρωτώ γιατί απάντηση δεν έλαβα: Γιατί τα τελευταία χρόνια κάποιοι είναι λαλίστατοι για το athens indymedia αλλά κάνουν την πάπια για το battlefield.gr;

  16. Αν η ερώτησή σου απευθύνεται σε μένα, η απάντηση είναι πως δεν γνώριζα. Η δε αντίδρασή μου, αν γνώριζα, θα ήταν ακριβώς η ίδια.

  17. Γνώριζε αυτός αφού κι ο ίδιος έγραφε στο εν λόγω site. Ένα φόρουμ ήταν, όπου μαζεύονταν ακροδεξιοί και ακροαριστεροί για …συζήτηση. Ενω στο indymedia π.χ. μαζεύονται μόνο ακροαριστεροί, εξ ου και το παράπονό του.
    Κι εκείνο ξεκίνησε εντός ΕΜΠ με άλλη επωνυμία, μετά με τις αθλιότητες που γράφονταν εκεί αναγκάστηκαν να το μεταφέρουν σε πάροχο του εξωτερικού, απ'όπου και πάλι πρόσφατα τους έδιωξαν ύστερα από καταγγελία για ακατάλληλο περιεχόμενο.

    Έτσι προάγεται η “ελεύθερη σκέψη” κι έτσι “διαμορφωνται ακαδημαϊκοί πολίτες” στο ελληνικό πανεπιστήμιο, αγαπητέ Λεωνίδα.

  18. Βέβαια είσαι ψευτάκος σε πολλαπλά επίπεδα. Καταρχάς ουδέποτε έχω γράψει στο battlefield γιατί είναι πολιτική μου να μην γράφω σε φασιστικά websites (σιγά μην δώσω το email μου και το ip μου σε ανθρώπους που είναι επικύνδυνοι). Το δε μαζεύονταν ακροαριστεροί και ακροδεξιοί αποτελεί αστειότητα, το site όπως παραδέχτηκε και ένας εκ τον διαχειριστών του ελέγχονταν από την ακροδεξιά και όποιος ιδεολογικά άσχετος έμπαινε έτρωγε απειλές και λεκτικό λυντσάρισμα. Επίσης δεν μιλάμε για αθλιότητες αλλά για ποινικά αδικήματα, έλληνας εβραίος blogger που μπήκε στο site γιατί γράφανε υβριστικά σχόλια για το blog του απειλήθηκε ότι θα γίνει σαπούνι και ότι θα καταλήξει όπως και οι συγγενείς του στα κρεματόρια. Τέλος ουδέποτε το site αναγκάστηκε να φύγει από το ΕΜΠ, ο ιδιοκτήτης του τελείωσε το ΕΜΠ ως φοιτητής και μετακόμισε στην αλλοδαπή οπότε και θεώρησε σκόπιμο να μετακομίσει το site.

  19. Παιδιά, ανυπόστατες κατηγορίες και χαρακτηρισμοί δεν είναι πράγματα για το ιστολόγιο αυτό. Ας κρατήσουμε την συζήτηση σε κάποιο επίπεδο.

  20. Είναι “πολιτική” σου; Ποιος είσαι, ο Μπαράκ Ομπάμα; :))
    Είναι γνωστό ποιοι έγραφαν, οπότε ό,τι πεις τώρα είναι προς κατανάλωση όσων αγνοούν το θέμα.
    Το σάιτ ξεκίνησε ως ελευθεριακός χώρος όπου συμμετείχαν πολλά μπουμπούκια ακροδεξιά και ακροαριστερά, στην πορεία φαίνεται ότι πήραν το πάνω χέρι οι ακροδεξιοί (η “αυτο-οργάνωση” έχει ενίοτε και ανεπιθύμητες συνέπειες) κι έτσι οι άλλοι άρχισαν να φεύγουν σιγά-σιγά. Κανέναν βέβαια από τους συμμέτεχοντες δεν ενοχλούσε τότε η εκατέρωθεν χυδαιότητα και οι απειλητικές φράσεις γιατί όλοι ήταν συμμέτοχοι, -και διότι πίστευαν βέβαια, λόγω του “ασύλου”, ότι είχαν βρει το μέρος όπου υπάρχει η απόλυτη “ελευθερία λόγου”.

  21. Για να κλείσει αυτή η ιστορία, δεν έχω γράψει ποτέ στο battlefield.gr (ούτε και στο athens indymedia για να σου φύγει η απορία) γιατί είναι όπως είπα πολιτική μου (και ναι το που συμμετέχει ή γράφει κάποιος είναι ζήτημα καθαρά πολιτικό), τώρα εάν δεν δώσεις αποδείξεις που αποδεικνύουν το αντίθετο στον διαχειριστή αυτού του blog (ip address, email και screenshots) ώστε να είναι ανεξάρτητος ο κριτής των επιχειρημάτων σου, ζητώ να ανακαλέσεις τα όσα ανυπόστατα γράφεις.

  22. Μπακούνιν, η ταυτότητα του Σερβιτόρου είναι γνωστή (σε μένα). Η ταυτότητα του “Σερβιτόρου” που έγραφε στο battlefield είναι γνωστή σε σένα; Αν όχι, τότε πώς λες πως ο εδώ Σερβιτόρος είναι ο ίδιος με τον εκεί; Αν ναι, σε παρακαλώ στείλε μου το 2ο και 4ο γράμμα του email του ή του επωνύμου του.

    Από τη στιγμή που ο εδώ Σερβιτόρος λέει πως δεν έγραψε στο battlefield, ή αποδεχόμαστε prima face τη δήλωσή του ή την καταρρίπτουμε με αποδείξεις. Οποιαδήποτε παραπέρα εμμονή είναι απλώς κακόπιστη ως κακόβουλη και παρακαλώ να σταματήσει.

  23. Είναι “πολιτική” σου; Ποιος είσαι, ο Μπαράκ Ομπάμα; :))
    Είναι γνωστό ποιοι έγραφαν, οπότε ό,τι πεις τώρα είναι προς κατανάλωση όσων αγνοούν το θέμα.
    Το σάιτ ξεκίνησε ως ελευθεριακός χώρος όπου συμμετείχαν πολλά μπουμπούκια ακροδεξιά και ακροαριστερά, στην πορεία φαίνεται ότι πήραν το πάνω χέρι οι ακροδεξιοί (η “αυτο-οργάνωση” έχει ενίοτε και ανεπιθύμητες συνέπειες) κι έτσι οι άλλοι άρχισαν να φεύγουν σιγά-σιγά. Κανέναν βέβαια από τους συμμέτεχοντες δεν ενοχλούσε τότε η εκατέρωθεν χυδαιότητα και οι απειλητικές φράσεις γιατί όλοι ήταν συμμέτοχοι, -και διότι πίστευαν βέβαια, λόγω του “ασύλου”, ότι είχαν βρει το μέρος όπου υπάρχει η απόλυτη “ελευθερία λόγου”.

  24. Για να κλείσει αυτή η ιστορία, δεν έχω γράψει ποτέ στο battlefield.gr (ούτε και στο athens indymedia για να σου φύγει η απορία) γιατί είναι όπως είπα πολιτική μου (και ναι το που συμμετέχει ή γράφει κάποιος είναι ζήτημα καθαρά πολιτικό), τώρα εάν δεν δώσεις αποδείξεις που αποδεικνύουν το αντίθετο στον διαχειριστή αυτού του blog (ip address, email και screenshots) ώστε να είναι ανεξάρτητος ο κριτής των επιχειρημάτων σου, ζητώ να ανακαλέσεις τα όσα ανυπόστατα γράφεις.

  25. Μπακούνιν, η ταυτότητα του Σερβιτόρου είναι γνωστή (σε μένα). Η ταυτότητα του “Σερβιτόρου” που έγραφε στο battlefield είναι γνωστή σε σένα; Αν όχι, τότε πώς λες πως ο εδώ Σερβιτόρος είναι ο ίδιος με τον εκεί; Αν ναι, σε παρακαλώ στείλε μου το 2ο και 4ο γράμμα του email του ή του επωνύμου του.

    Από τη στιγμή που ο εδώ Σερβιτόρος λέει πως δεν έγραψε στο battlefield, ή αποδεχόμαστε prima face τη δήλωσή του ή την καταρρίπτουμε με αποδείξεις. Οποιαδήποτε παραπέρα εμμονή είναι απλώς κακόπιστη ως κακόβουλη και παρακαλώ να σταματήσει.

Leave a Reply to λ:ηρ | lgreco Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *