Αθήνα, Ύδρα, Σπέτσες: διαμονή και διατροφή

Μια γρήγορη επισκόπηση Αθήνας, Ύδρας, και Σπετσών, με προτάσεις για ξενοδοχεία και εστιατόρια.

Διαμονή: στην Αθήνα μείναμε στο ξενοδοχείο Αλέξανδρος, λίγο παραπάνω από την Πλ. Μαβίλη. Μας άρεσε πολύ. Εξυπηρετικό και φιλικότατο προσωπικό, ήσυχο μέρος (αν και μόλις 20 μέτρα από την Β. Σοφίας), γρήγορο, αξιόπιστο, και δωρεάν wi-fi, αποτελεσματικός κλιματισμός, καλό πρωινό, και κοντά στο μετρό (Μέγαρο και Αμπελόκηποι). Τιμή: €110.

Στην Ύδρα είχαμε κλείσει στο Μιστράλ. Η ευγένεια και η φιλοξενεία των ιδιοκτητών Τζέννης και Θεόφιλου Σαΐτη, ήταν το κάτι άλλο. Το Μιστράλ είναι προσεγμένο, ήσυχο, και κοντά στο λιμάνι (3-4 λεπτά). Τα δωμάτια στα οποία μείναμε ήταν κάπως μικρά (γύρω στα 20 τμ), αλλά με ευρύχωρο μπάνιο και ανεξάρτητο κλιματιστικό. Τιμή: €100.

Στις Σπέτσες μείναμε στο Αρχοντικό Οικονόμου. Εδώ παίζουμε σε άλλη κατηγορία με μεγάλα και ψηλοτάβανα δωμάτια, παραδοσιακού ρυθμού, το καθένα με δικό του κήπο. Η εξυπηρέτηση κι εδώ σε υψηλά επίπεδα και διακριτική με την ιδιοκτήτρια να μας προσφέρει δικό της limoncello κατά την άφιξή μας. Τιμή €145 λογικότατη.

Διατροφή: Η Αθήνα ακόμη πάσχει όσον αφορά το απλό παραδοσιακό φαγητό. Προσφέρει, βεβαίως, μια σειρά από εξεζητημένα εστιατόρια αλλά τέτοια έχουμε στη διάθεσή μας κάθε μέρα εδώ που είμαστε. Έψαχνα λοιπόν για την απλή ταβέρνα με τις παραδοσιακές γεύσεις. Τελικά την βρήκα στην Πεύκη όπου μας πήγαν ένα βράδι ο Σάκης με τη Μαρία. Η ταβέρνα λέγεται Σμαράγδα και βρίσκεται στη συμβολή των οδών Πίνδου και Πλαστήρα (συγκεκριμένα: Πίνδου 24, Πεύκη, 210 805 6379). Μια αξιόλογη και ήσυχη ταβέρνα προς το Σούνιο, είναι το Απόμερο, στο Θυμάρι. Στα Εξάρχεια το Γιάντες είναι ένα ενδιαφέρον μαγαζί αλλά η ζέστη που έκανε το βράδι που πήγαμε δεν μας άφησε να το απολαύσουμε όπως θέλαμε. Οι Sardelles (Περσεφόνης 15) στο Γκάζι παραμένουν μια κοσμοπολίτικη επιλογή για φαγητό το βράδι. Το μενού είναι μάλλον αδιάφορο. Στις Sardelles πάει κανείς εύκολα με το Μετρό κατεβαίνοντας Κεραμεικό και περπατώντας λίγα μέτρα προς την Πειραιώς.

Με τη Breeda και φίλους δοκιμάσαμε τις τρεις μεγάλες ψησταριές στο Μοναστηράκι και τις αξιολογήσαμε τελικά ως εξής. Καλύτερη και με διαφορά είναι ο Σάββας. Δεύτερος ο Θανάσης. Τρίτος και καταϊδρωμένος ο Μπαϊρακτάρης.

Στην Ύδρα βρήκαμε ένα καταπληκτικό μαγαζί, το Sun Set Restaurant κοντά στη Σπηλιά. Εξαιρετικό μενου και εξαιρετική θέα, με λογικές τιμές. Προτιμήστε το κάτω μπαλκονι (αυτό δίχως κανόνια) για καλύτερη θέα και περισσότερη δροσιά.

Στις Σπέτσες, φάγαμε μόνο στο Νερό της Αγάπης. Το βρήκαμε τυχαία την πρώτη μέρα. Καθήσαμε για μεσημεριανό επειδή μας άρεσε το όνομα. Οι μεζέδες του ήταν εξαιρετικοί και η ποικιλία ούζων ψαγμένη. Ένα από τα καλύτερα εστιατόρια που έχω δει ποτέ μου.

10 thoughts on “Αθήνα, Ύδρα, Σπέτσες: διαμονή και διατροφή

1. Ελπίζω να περάσατε καλά. Είναι πλέον λίγο αργά για προτάσεις, το ξέρω, αλλά ένα πολύ καλό εστιατόριο στην Ύδρα είναι η Βεράντα. Ιταλικό φαγητό, πολύ ωραία θέα, ρομαντική ατμόσφαιρα, και πολύ καλά παιδιά οι ιδιοκτήτες. Γενικά η Ύδρα έχει ωραία μέρη στα οποία μπορείς να φας, και δεν είναι μόνο τα τουριστικά εστιατόρια μπροστά στο λιμάνι όπως νομίζουν οι περισσότεροι.

2. Ελπίζω να περάσατε καλά. Είναι πλέον λίγο αργά για προτάσεις, το ξέρω, αλλά ένα πολύ καλό εστιατόριο στην Ύδρα είναι η Βεράντα. Ιταλικό φαγητό, πολύ ωραία θέα, ρομαντική ατμόσφαιρα, και πολύ καλά παιδιά οι ιδιοκτήτες. Γενικά η Ύδρα έχει ωραία μέρη στα οποία μπορείς να φας, και δεν είναι μόνο τα τουριστικά εστιατόρια μπροστά στο λιμάνι όπως νομίζουν οι περισσότεροι.

3. Και επιπλέον ο Μπαϊρακτάρης μαζεύει και μάπα κόσμο:P

4. Και επιπλέον ο Μπαϊρακτάρης μαζεύει και μάπα κόσμο:P

5. Τόσο λίγο μείνατε και τόσο πολλά είδατε..!!!! Για Υδρα φεύγω Πέμπτη -ελπίζω.

6. Τόσο λίγο μείνατε και τόσο πολλά είδατε..!!!! Για Υδρα φεύγω Πέμπτη -ελπίζω.

7. @vasili: Περάσαμε πολύ καλά. Τη Βεράντα την είδαμε και την προσπεράσαμε, όπως και το Caprice. Είμασταν στην Ύδρα για δυο βράδια μόνο και δεν ξέραμε πού να πρωτοπάμε.

8. @vasili: Περάσαμε πολύ καλά. Τη Βεράντα την είδαμε και την προσπεράσαμε, όπως και το Caprice. Είμασταν στην Ύδρα για δυο βράδια μόνο και δεν ξέραμε πού να πρωτοπάμε.