Kαταδίκη της βεβήλωσης της συναγωγής Βόλου

Από το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι, μέσω e-lawyer όπου το πρωτοδιάβασα:

Το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι (ΕΠΣΕ) καταδικάζει τη χθεσινή βεβήλωση της συναγωγής του Βόλου με συνθήματα κατά της πολιτικής του Ισραήλ, που παρουσιάστηκε από τους δράστες ως «παρέμβαση στη συναγωγή Βόλου» στο Indymedia, το οποίο φαίνεται να την υιοθέτησε, και αναδημοσιεύτηκε με μορφή που σημαίνει αποδοχή από το πολυσύχναστο blog «τρωκτικό».


Share

17 thoughts on “Kαταδίκη της βεβήλωσης της συναγωγής Βόλου

  1. Δε διάβασα πουθενά το Παρατηρητήριο του Ελσίνκι να καταδικάζει τη βεβήλωση χριστιανικών εκκλησιών τον τελευταίο
    μήνα στη χώρα μας.

  2. Δε διάβασα πουθενά το Παρατηρητήριο του Ελσίνκι να καταδικάζει τη βεβήλωση χριστιανικών εκκλησιών τον τελευταίο
    μήνα στη χώρα μας.

  3. Μήπως επειδή ασχολείται με τα δικαιώματα των μειοψηφιών, Μιλτάρα;

  4. Μήπως επειδή ασχολείται με τα δικαιώματα των μειοψηφιών, Μιλτάρα;

  5. Για την ακρίβεια, δε διάβασα σχεδόν κανένα να καταδικάζει τη βεβήλωση χριστιανικών εκκλησιών και όχι μόνο το Παρατηρητήριο. Λες και σε αυτή τη χώρα το λιντσάρισμα (αυτοδικία) είναι νόμιμη μορφή απόδοσης δικαιοσύνης. Αφού ένα μοναστήρι έκανε ετεροβαρείς ανταλλαγές οικοπέδων με το ελληνικό δημόσιο, θα πρέπει να κάψουμε και να βάψουμε τις εκκλησίες.
    Από την άλλη, το ότι ασχολείται με τα δικαιώματα των μειοψηφίων, αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί να ασχοληθεί με τα δικαιώματα των πλειοψηφιών; Δεν την καταλαβαίνω αυτή τη λογική, από τη στιγμή που όλοι έχουν τα ίδια δικαιώματα ανεξαρτήτως σε τι μεγέθους ομάδες ανήκουν.

  6. Για την ακρίβεια, δε διάβασα σχεδόν κανένα να καταδικάζει τη βεβήλωση χριστιανικών εκκλησιών και όχι μόνο το Παρατηρητήριο. Λες και σε αυτή τη χώρα το λιντσάρισμα (αυτοδικία) είναι νόμιμη μορφή απόδοσης δικαιοσύνης. Αφού ένα μοναστήρι έκανε ετεροβαρείς ανταλλαγές οικοπέδων με το ελληνικό δημόσιο, θα πρέπει να κάψουμε και να βάψουμε τις εκκλησίες.
    Από την άλλη, το ότι ασχολείται με τα δικαιώματα των μειοψηφίων, αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί να ασχοληθεί με τα δικαιώματα των πλειοψηφιών; Δεν την καταλαβαίνω αυτή τη λογική, από τη στιγμή που όλοι έχουν τα ίδια δικαιώματα ανεξαρτήτως σε τι μεγέθους ομάδες ανήκουν.

  7. Μιλτάρα, προσπαθείς να συμψηφίσεις δύο διαφορετικά θέματα. Αυτό δεν είναι σωστό.

    Όσον αφορά το Παρατηρητήριο: ασχολείται με μειονότητες και στο πλαίσιο αυτο καταδικάζει την βεβήλωση της συναγωγής στο Βόλο. Αλλά ακόμη κι αν κανείς δεν συμφωνεί με τους σκοπούς του Παρατηρητηρίου, πιστεύω πως οφείλει να καταδικάσει την βεβήλωση της συναγωγής. Καταδικαστέα λοιπόν η βεβήλωση και ελπίζω να συμφωνούμε σ’ αυτό.

    Το άλλο θέμα είναι για το καταδικαστεό της βεβήλωσης των εκκλησιών. Καταδικαστέο κι αυτό όπου κι αν γίνεται. Προσωπικά δεν διάβασα καταγγελίες ούτε είδα φωτογραφίες βεβηλωμένων εκκλησιών στην Ελλάδα. Αν θέλεις να υποδείξεις κάτι, θα το προβάλω κι από δω.

    Η βεβήλωση, όπως και να χει, ενός τόπου λατρείας, όπου κι αν ανήκει αυτός, απ’ όποιον κι αν γίνεται είναι καταδικαστέα και καταδικάσιμή. Με βάση την αρχή πως συλλογική τιμωρία ως αντίποινο σε ατομικές πράξεις αποτελεί παραβίαση θεμελιωδών δικαιωμάτων του ατόμου.

  8. Μιλτάρα, προσπαθείς να συμψηφίσεις δύο διαφορετικά θέματα. Αυτό δεν είναι σωστό.

    Όσον αφορά το Παρατηρητήριο: ασχολείται με μειονότητες και στο πλαίσιο αυτο καταδικάζει την βεβήλωση της συναγωγής στο Βόλο. Αλλά ακόμη κι αν κανείς δεν συμφωνεί με τους σκοπούς του Παρατηρητηρίου, πιστεύω πως οφείλει να καταδικάσει την βεβήλωση της συναγωγής. Καταδικαστέα λοιπόν η βεβήλωση και ελπίζω να συμφωνούμε σ’ αυτό.

    Το άλλο θέμα είναι για το καταδικαστεό της βεβήλωσης των εκκλησιών. Καταδικαστέο κι αυτό όπου κι αν γίνεται. Προσωπικά δεν διάβασα καταγγελίες ούτε είδα φωτογραφίες βεβηλωμένων εκκλησιών στην Ελλάδα. Αν θέλεις να υποδείξεις κάτι, θα το προβάλω κι από δω.

    Η βεβήλωση, όπως και να χει, ενός τόπου λατρείας, όπου κι αν ανήκει αυτός, απ’ όποιον κι αν γίνεται είναι καταδικαστέα και καταδικάσιμή. Με βάση την αρχή πως συλλογική τιμωρία ως αντίποινο σε ατομικές πράξεις αποτελεί παραβίαση θεμελιωδών δικαιωμάτων του ατόμου.

  9. Προσωπικά γνωρίζω για την Αγία Σοφία στη Θεσσαλονίκη το βράδυ της Πρωτοχρονιάς. Αλλά διάβασα και για προσπάθεια διακοπής της λειτουργίας σε εκκλησίες στην Αθήνα.
    Το ανησυχητικό είναι ότι κανένας φορέας δεν τις καταδίκασε αυτές τις ενέργειες, όπως κανείς δεν καταδίκασε την επίθεση στη συναγωγή. Και αυτή η συμπεριφορά ενέχει το χαρακτήρα αποδοχής ή και αναγωγής αυτών των πράξεων σε ένα είδος αυτοδικίας.
    Χαρακτηριστικά – αν και σε υπερβολικό βαθμό – ήταν τα λόγια του Μπρένταν Κίσλινγκ, ο οποίος χαρακτήρισε τις καταστροφές σαν μια μοντέρνα “Νύχτα των Κρυστάλλων”. Και για να πω το κρίμα μου,ακόμη και εγώ σε ορισμένες στιγμές να τραγουδά το σύνθημα των οπαδών του ΠΑΟΚ “Βάλτε φωτιά, κάψτε καλά Ομόνοια και Πειραιά”,
    (καθότι ΠΑΟΚτσής και εγώ) ή σε μία αντίθετη φάση, να ζητάω από τον ξάδερφο μου στην Ευελπίδων να βγάλει τα τανκ στους δρόμους και να κάνει τη βουλή γκαράζ.
    Συγχωρήστε με για το άσχετο της συνέχειας, απλά θα ήθελα να δείξω την ψυχολογία του όχλου μέσα από την προσωπική μου ματιά, και το πώς αυτή αποδέχεται αδιακρίτως ορισμένες πράξεις βίας.
    Εξάλλου, όλοι μας κρύβουμε έναν Μάικλ Ντάγκλας από την ταινία “Falling Down”.

  10. Προσωπικά γνωρίζω για την Αγία Σοφία στη Θεσσαλονίκη το βράδυ της Πρωτοχρονιάς. Αλλά διάβασα και για προσπάθεια διακοπής της λειτουργίας σε εκκλησίες στην Αθήνα.
    Το ανησυχητικό είναι ότι κανένας φορέας δεν τις καταδίκασε αυτές τις ενέργειες, όπως κανείς δεν καταδίκασε την επίθεση στη συναγωγή. Και αυτή η συμπεριφορά ενέχει το χαρακτήρα αποδοχής ή και αναγωγής αυτών των πράξεων σε ένα είδος αυτοδικίας.
    Χαρακτηριστικά – αν και σε υπερβολικό βαθμό – ήταν τα λόγια του Μπρένταν Κίσλινγκ, ο οποίος χαρακτήρισε τις καταστροφές σαν μια μοντέρνα “Νύχτα των Κρυστάλλων”. Και για να πω το κρίμα μου,ακόμη και εγώ σε ορισμένες στιγμές να τραγουδά το σύνθημα των οπαδών του ΠΑΟΚ “Βάλτε φωτιά, κάψτε καλά Ομόνοια και Πειραιά”,
    (καθότι ΠΑΟΚτσής και εγώ) ή σε μία αντίθετη φάση, να ζητάω από τον ξάδερφο μου στην Ευελπίδων να βγάλει τα τανκ στους δρόμους και να κάνει τη βουλή γκαράζ.
    Συγχωρήστε με για το άσχετο της συνέχειας, απλά θα ήθελα να δείξω την ψυχολογία του όχλου μέσα από την προσωπική μου ματιά, και το πώς αυτή αποδέχεται αδιακρίτως ορισμένες πράξεις βίας.
    Εξάλλου, όλοι μας κρύβουμε έναν Μάικλ Ντάγκλας από την ταινία “Falling Down”.

  11. Μιλτάρα, την βεβήλωση της συναγωγής την καταδίκασε το ΕΠΣΕ. Και ατομικά αρκετοί ιστολόγοι μεταξύ των οποίων ο e-lawyer κι εγώ.

    Όπως καταδικάζω και τις ενέργειες εις βάρος εκκλησιών.

    Ελπίζω κι εσύ να καταδικάζεις τη βεβήλωση της συναγωγής.

  12. Μιλτάρα, την βεβήλωση της συναγωγής την καταδίκασε το ΕΠΣΕ. Και ατομικά αρκετοί ιστολόγοι μεταξύ των οποίων ο e-lawyer κι εγώ.

    Όπως καταδικάζω και τις ενέργειες εις βάρος εκκλησιών.

    Ελπίζω κι εσύ να καταδικάζεις τη βεβήλωση της συναγωγής.

  13. Φυσικά και την καταδικάζω. Στην παραπάνω φράση
    “Το ανησυχητικό είναι ότι κανένας φορέας δεν τις καταδίκασε αυτές τις ενέργειες, όπως κανείς δεν καταδίκασε την επίθεση στη συναγωγή.” το όπως δεν έχει αντιθετική αλλά συμπληρωματική έννοια. Αν έγραφα “…όπως και κανείς…, πλην ενός.” ίσως να ήμουν πιο κατανοητός.
    Όπως και σε όλη την παράγραφο γράφω έναντι των πράξεων αυτοδικίας.
    Αν και το ιδανικό θα ήταν το αντίθετο. Να καταστραφούν τα πάντα, όπως γινόταν στη Νορβηγία στις αρχές των 90’ς. Δεν είμαι απλά άθεος ή άθρησκος, είμαι αντίθρησκος. Ειδικά εδώ στη Θεσσαλονίκη έχουμε πήξει στις εκκλησίες. Στη συνέχεια θα εμφανίζονταν όμως οι εξαιρέσεις για λόγους καλλιτεχνικής ομορφιάς (π.χ. Καπέλλα Σιξτίνα), οπότε μία τέτοια ιδέα αναπόφευκτα θα εκφυλιζόταν.
    Σόρυ αν γράφω εδώ τις απόψεις μου. Μόλις αποκτήσω δικό μου μπλογκ, θα πάψω να σπαμάρω σε άλλα ιστολόγια.

  14. Φυσικά και την καταδικάζω. Στην παραπάνω φράση
    “Το ανησυχητικό είναι ότι κανένας φορέας δεν τις καταδίκασε αυτές τις ενέργειες, όπως κανείς δεν καταδίκασε την επίθεση στη συναγωγή.” το όπως δεν έχει αντιθετική αλλά συμπληρωματική έννοια. Αν έγραφα “…όπως και κανείς…, πλην ενός.” ίσως να ήμουν πιο κατανοητός.
    Όπως και σε όλη την παράγραφο γράφω έναντι των πράξεων αυτοδικίας.
    Αν και το ιδανικό θα ήταν το αντίθετο. Να καταστραφούν τα πάντα, όπως γινόταν στη Νορβηγία στις αρχές των 90’ς. Δεν είμαι απλά άθεος ή άθρησκος, είμαι αντίθρησκος. Ειδικά εδώ στη Θεσσαλονίκη έχουμε πήξει στις εκκλησίες. Στη συνέχεια θα εμφανίζονταν όμως οι εξαιρέσεις για λόγους καλλιτεχνικής ομορφιάς (π.χ. Καπέλλα Σιξτίνα), οπότε μία τέτοια ιδέα αναπόφευκτα θα εκφυλιζόταν.
    Σόρυ αν γράφω εδώ τις απόψεις μου. Μόλις αποκτήσω δικό μου μπλογκ, θα πάψω να σπαμάρω σε άλλα ιστολόγια.

  15. Το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι (ΕΠΣΕ) ασχολείται με τα ανθρώπινα δικαιώματα και όχι μόνο με μειονότητες, όπως κάνει η Ελληνική Ομάδα για τα Δικαιώματα των Μειονοτήτων (ΕΟΔΜ). Ως εκ τούτου, θα έπρεπε να καταδικάζει κάθε ανάλογη ενέργεια, το οποίο δεν έχει πράξει.

    Σαφώς και είναι καταδικαστέα κάθε ενέργεια εναντίον της συναγωγής και ελάχιστοι είναι αυτοί που διαφωνούν με την καταδίκη.

    Νομίζω όμως πως αυτό που οι αναγνώστες επισημαίνουν, είναι η επιλεκτική στάση της ΕΠΣΕ, η οποία παρεμπιπτόντως συνεχίζεται…

    Τους διέφυγε ίσως προ ημερών ο εμβολισμός του Κυπριακού σκάφους από πολεμικό του Ισραήλ, αλλά και πολλά άλλα γεγονότα…

  16. Το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι (ΕΠΣΕ) ασχολείται με τα ανθρώπινα δικαιώματα και όχι μόνο με μειονότητες, όπως κάνει η Ελληνική Ομάδα για τα Δικαιώματα των Μειονοτήτων (ΕΟΔΜ). Ως εκ τούτου, θα έπρεπε να καταδικάζει κάθε ανάλογη ενέργεια, το οποίο δεν έχει πράξει.

    Σαφώς και είναι καταδικαστέα κάθε ενέργεια εναντίον της συναγωγής και ελάχιστοι είναι αυτοί που διαφωνούν με την καταδίκη.

    Νομίζω όμως πως αυτό που οι αναγνώστες επισημαίνουν, είναι η επιλεκτική στάση της ΕΠΣΕ, η οποία παρεμπιπτόντως συνεχίζεται…

    Τους διέφυγε ίσως προ ημερών ο εμβολισμός του Κυπριακού σκάφους από πολεμικό του Ισραήλ, αλλά και πολλά άλλα γεγονότα…

  17. Pingback: Ιανουάριος ‘09: Αντισημιτική βία στην Ελλάδα/January ‘09: Antisemitic violence in Greece « Abravanel

Leave a Reply to politis Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *